سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

شرکت 27 هزار دانش آموز در طرح اوقات فراغت

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان پیش بینی کرد امسال بیش از 27 هزار و 500 دانش آموز هرمزگانی در این کلاس ها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،دانش هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: امسال 285 پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در هرمزگان در نظر گرفته شده است.


وی افزود : نام نویسی در کلاس های اوقات فراغت از اول تیر آغاز می شود و این کلاس ها تا نیمه مرداد ادامه دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : امسال شمار پایگاه های اوقات فراغت 5 درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.


وی گفت : امسال کلاس های اوقات فراغت در 50 رشته در بخش های قرآنی، هنری ، فرهنگی و ورزشی در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی برگزار می شود.


استاندار هرمزگان هم با اشاره به استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان برای مهارت آموزی گفت : باید تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد در این موضوع مشارکت بیشتری کنند.


جاسم جادری افزود:نظام تعلیم و تربیت اساس هر کاری است و آموزش و پرورش برای فعالیت بهتر خود به کمک همه نیاز دارد .


استاندار هرمزگان گفت :نباید هیچوقت آب و برق مدارس استان قطع شود.


جادری افزود : کسب رتبه برتر اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در پروژه مهر سال تحصیلی قبل بسیار خوب است و باید برای سال تحصیلی جدید نیز برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.


وی گفت : کمک به دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای تامین نیازهای فرهنگی و آموزشی باید در دستور کار قرار بگیرد.


منصور اخلاقی پور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم گفت : باید نگاه کلیشه ای از کلاس های اوقات فراغت کنار زده شود و به مهارت افزایی و توان افزایی دانش آموزان توجه بیشتری شود.


احمد پویافر فرماندار شهرستان بندرعباس نیز گفت : برای 70 درصد دانش آموزان در این شهرستان در حاشیه شهرها و مناطق کمتر برخوردار امکان دسترسی آنها به کلاس های اوقات فراغت وجود ندارد.


موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت : خط کشی خیابا نها ، نصب تابلوها و سرعت گیر در خیابان های پر تردد اطراف مدارس باید تا پیش از سال تحصیلی جدید انجام شود.

 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.