سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اجرای 28 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از اجرای 28 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی افزود:در سال گذشته با برگزاری 113 دوره تخصصی شغلی، عمومی، بهبود مدیریت 28 هزار نفر ساعت برنامه آموزشی توسط واحد آموزش شرکت گاز استان اردبیل اجرا و در مجموع یک هزار و 746 نفر از کارکنان موفق به کسب مهارتهای لازم شدند.

وی تصریح کرد: کارکنان شرکت گاز استان اردبیل با توجه به نیاز های شغلی و درخواست دوره های آموزشی با برنامه ریزی های انجام گرفته با حضور در دوره های آموزشی موفق به گذراندن این دوره های آموزشی از سوی واحد آموزش شرکت گاز استان شدند .

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: از مجموع دوره های برگزار شده در سال 95 در شرکت گاز استان اردبیل 58 درصد دوره ها تخصصی شغلی، 38 درصد عمومی و 4 درصد دوره های بهبود مدیریت بوده است .

خدایی بیان کرد: منابع انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است و آموزش برای منابع انسانی در سازمان نوعی سرمایه گذاری بلند مدت می باشد که در این راستا تلاش می شود با استفاده از اساتید مجرب و توانمند دوره های آموزشی و تخصصی بصورت کارگاهی مفید و موثر برگزار گردد .

وی از افزایش 25 درصدی دوره های آموزشی در سال 95 در مقایسه با سال قبل خبر داد و افزود: تقویم آموزشی سال 1396 شرکت گاز استان اردبیل با تعیین دوره های تخصصی شغلی، عمومی، بهبود مدیریت تدوین گردیده و در حال اجرا است .

 

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.