سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 24 ساعت گذشته؛

کشته و مصدوم شدن 17 نفر در تصادفات جاده ای خوزستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن 3 نفر و مصدوم شدن 14 نفر دیگر در تصافات 24 ساعت گذشته در جاده های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از روابط عمومی این مرکز، شهیار میرخشتی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در این خصوص بیان داشت: بر اثر واژگونی وانت پراید در ساعت 2:20 روز دوشنبه در محور هندیجان-دیلم(کیلومتر30دیلم)، یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

وی اظهار کرد: همچنین بر اثر برخوردپژو405-پراید در روز یکشنبه، ساعت 23:06 در محور اهواز-سوسنگرد بعد از پادگان فرجوانی به سمت حمیدیه، 10نفر مصدوم شدند.

میرخشتی افزود: بر اثر برخورد 2 دستگاه موتور با یکدیگر در محور مسجدسلیمان، سه راهی گلگیر در ساعت 20:50 روز یکشنبه، 2 نفر مصدوم شدند و یک نفر کشته شد.

رئیس اورژانس 115 خوزستان اذعان داشت: همچنین در همین زمان بر اثر واژگونی کامیون در اتوبان خلیج فارس-کیلومتر50 ماهشهر در ساعت 13:59، یک نفر مصدوم و یک نفر کشته شد.

توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف های جاده ای در خوزستان است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.