سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

35 سال عمر متوسط ناوگان حمل و نقل کالای استان فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در حوزه کالا ۵۴ هزار راننده با ۳۷ هزار ناوگان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاه پور، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به اینکه این سازمان نو پا با ادغام معاونت راهداری و سازمان حمل و نقل جاده ای شکل گرفته است، گفت: فرسودگی ماشین آلات حوزه راهداری یکی از مشکلات ما بود.


وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال شاهد کاهش 32 درصدی تلفات جاده ای نسبت به نوروز گذشته بودیم، افزود: ایمن سازی و افزایش سطح ایمنی جاده ها یکی از اهداف و برنامه های ماست.


سیاه پور با تاکید بر اینکه طول استان فارس 734 کیلومتر است و همین امر نشان کار زیاد راهداری دارد، یادآور شد: نصب تابلوهای اخباری و اخطاری جدید در راه ها و ایجاد شیارهای لرزاننده و روشنایی در جاده ها از دیگر برنامه های ماست.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در حوزه کالا 54 هزار راننده با 37 هزار ناوگان فعالیت می کنند که عمر متوسط ناوگان حمل و نقل کالا 35 سال است، افزود: طرح نوسازی ناوگان فرسوده با همکاری دولت و شورای پول و اعتبار کلید خورده است.


وی با یادآوری این مطلب که 6 هزار و 800 راننده با چهار هزار و یکصد خودرو ناوگان حمل و نقل مسافر، در این حیطه فعالیت می کنند، اظهار داشت: در سال 95 تعداد 12 میلیون نفر مسافر جابجا کرده اند و 924 هزار سفر انجام شده است.


سیاه پور با تاکید بر اینکه عمر مفید مینی بوس 10 سال، اتوبوس 15 سال و سواری 10 است، تاکید کرد: 110 عدد سامانه تردد شمار استان اضافه می شود.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.