سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اهداء 33 سری جهیزیه به نوعروسان قلعه گنجی

۳۳ سری جهیزیه به ارزش ۶۶ میلیون تومان توسط بنیاد خیریه مستضعفان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قلعه گنج اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیجان خودستان، مدیر کمیته امداد شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان در بین مددجویان تحت حمایت از جمله فعالیت‌های مهم کمیته امداد است، گفت: نوعروسان تحت حمایت با فراهم شدن لوازم ضروری خود راهی خانه بخت می‌شوند.


وی یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته‌ امداد از اعطای کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت را کمک به ازدواج این افراد و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در بین آنان دانست و افزود: ۳۳ سری جهیزیه به ارزش۶۶ میلیون تومان توسط بنیاد خیریه مستضعفان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قلعه گنج اهداء شده است.


خودستان با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج آسان در بین روج های جوان تحت حمایت است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین زوج های جوان تحت حمایت نیز از دیگر برنامه های این نهاد در ترویج فرهنگ ازدواج آسان است.


وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۶ فقره جهیزیه با کمک خیران نیکوکار و بنیاد مستضعفان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قلعه گنج اهداء شده است، گفت: در حال حاضر نیز حدود ۳۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که امیدواریم با حمایت ها و مساعدت های خیران نیکوکار بتوانیم جهیزیه این نوعروسان را نیز تامین و زمینه ازدواج آسان آنان را فراهم کنیم.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.