سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف507 کیلوگرم مواد مخدر به همراه تعدادی اسلحه از اشرار مسلح

دادستان رودبار جنوب از درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مسلح در شامگاه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سهراب سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی در گیری مسلحانه شامگاه گذشته ماموران با اشرار مسلح که از منطقه.آب سردوئیه از توابع رودبار جنوب آغاز می شود سرانجام طی یک تعقیب وگریز مسلحانه خودروی حامل مواد مخدر در شهر رودبار جنوب متوقف می گردد،اما قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب از محل حادثه متواری می شوند.

این مقام قضائی با اعلام اینکه در این عملیات مقدار 507کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف وضبط گردیده است،افزود:دستورات قضائی لازم در جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان صادر گردیده است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

وی بیان داشت: در این عملیات 2قبضه اسلحه کلاشینکف،10عددخشاب و249فشنگ جنگی به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف وضبط گردیده است.

دادستان رودبار جنوب خاطرنشان ساخت:سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از شهرستان دلگان استان سیستان وبلوچستان به استان های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.