سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز میزبان داوطلبان سراسری

امسال کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با شرکت یک هزار و ۴۸۰ داوطلب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی راه وار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در حوزه نی‌ریز گفت: عدد یک هزار و ۴۸۰ نسبت به پارسال که یک هزار و ۳۷۹ نفر بود افزایش ۱۰۱ نفری داشته است.


راه ور بیان کرد: در کنکور ۹۶ بیشترین داوطلبان مربوط به آزمون علوم تجربی و ۹۳۹ نفر هستند که ۵۸۹ نفر دختر و ۳۵۰ نفر داوطلب پسر است، که صبح جمعه ۱۶ تیر در کنکور شرکت می‌کنند و این آمار پارسال ۹۲۵ نفر بود که ۱۴ نفر افزایش دارد.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون علوم انسانی دومین آزمون کنکور امسال در نی ریز است، که صبح پنج شنبه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان رشته علوم انسانی ۲۰۵ نفر و شامل ۱۳۷ دختر و ۶۸ پسر است، و پارسال تعداد داوطلبان این رشته ۱۴۸ نفر بود که افزایش ۵۷ نفری داشته است.
راه ور تصریح کرد: در رشته ریاضی فیزیک نیز تعداد داوطلبان این رشته ۹۹ نفر هستند که ۱۸ دختر و ۸۱ پسر است و نسبت به پارسال که عدد ۱۰۵ را نشان می‌دهد کاهش ۶ نفری دارد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در حوزه نی‌ریز اضافه کرد: در آزمون هنر که عصر پنج شنبه ۱۵ تیر با ۵۴ داوطلب برگزار می‌شود ۴۴ دختر و ۱۰ پسر هستند.

 

وی اظهار کرد: آزمون هنر پارسال با ۵۸ داوطلب برگزار و آزمون زبان خارجه با ۱۸۳ داوطلب که ۱۳۴ دختر و ۴۹ پسر است، پارسال ١٤٣ داوطلب در این رشته شرکت کرده اند.
گفتنی است، کنکور سراسری امسال ۱۵ و ۱۶ تیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.