سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کابینه دوازدهم باید از افراد خوش‌فکر و توانمند تشکیل شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وزرا باید از میان افراد خوش فکر و توانمند، انتخاب شوند تا بتوانند از عهده کارهای سنگین وزارتخانه‌ای برآیند.

"فاطمه رهبر" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ضرورت جوان‌گرایی در کابینه دولت دوازدهم، اظهار داشت: بنده با این شعار که صرفا جوان‌گرایی در کابینه انجام شود، مخالفم. شرایط داخلی و بین‌المللی، مسائل اقتصادی، فرهنگی و صنعتی کشور همگی دست به دست هم داده‌اند تا وزرایی در این دوره انتخاب شوند که توانمندی و برنامه‌هایشان به گونه‌ای باشد که بتوانند مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: اگر افراد جوانی بیایند که تجربه کافی نداشته باشند و نتوانند شعارهای رییس‌جمهور را تحقق بخشند، مسلما کار عبث و بیهوده‌ای صورت گرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید میانگین سنی کابینه دوازدهم از کابینه کنونی پایین‌تر باشد، چرا که نیازمند چابکی و حضور قوی دولت هستیم.

رهبر خاطر نشان کرد: وزرا باید از میان افراد خوش فکر و توانمند، انتخاب شوند تا بتوانند از عهده کارهای سنگین وزارتخانه‌ای بر بیایند. در همین راستا مجلس نهم به وزرایی رای داد که فکر می‌کرد با تجربه‌ هستند و می‌توانند گره‌ای از مشکلات کشور به ویژه در مباحث صنعتی و اقتصادی باز کنند.

 

تعیین کابینه دولت دوازدهم

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.