سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

برگزاری نخستین آزمون فنی تخصصی سینمایی در بابل

نخستین آزمون فنی تخصصی سینمایی در بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مجمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل از برگزاری نخستین آزمون فنی تخصصی سینمایی (نظری) در بابل توسط آموزشگاه آزاد سینمایی نگاه برتر و با نظارت این اداره خبر داد.
وی گفت: در این آزمون ٣٠ هنرجو که دوره‌های آموزشی خود را در رشته‌های تصویربرداری، عکاسی، تدوین و سینمایی در این آموزشگاه گذرانده بودند به صورت متمرکز در آزمون شرکت کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل افزود: پذیرفته شدگان این آزمون در صورت قبولی باید در آزمون عملی شرکت نموده و یک کار عملی در مهارت تخصصی خود تولید و ارائه نمایند و در صورت موفقیت در مراحل عملی، گواهی نامه رسمی از اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران دریافت خواهند کرد.
مجمدی فیروزجایی افزود: با تعامل خوب اداره صنعت٬ معدن و تجارت بابل و مجمع امور صنفی شهرستان، پذیرفته شدگان ن‌هایی آزمون که مدرک تخصصی خود را دریافت نموده باشند با مراجعه به صنف مربوطه می‌توانند تقاضای مجوز فعالیت نمایند و با موافقت صنف ذیربط و با رعایت مقررات آن حوزه، نسبت به دایر کردن واحد‌های کسبی اقدام کنند و علاقمندان به سینما و تولید فیلم نیز می‌توانند به صورت حرفه‌ای به تولید فیلم‌های کوتاه و مستند و داستانی بپردازند.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.