سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

میناب میزبان شب شعر رضوی

همایش شب شعر رضوی هرمزگان در میناب برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،رضا اوژند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: این برنامه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش شب شعر رضوی با حضور شاعرانی از سراسر هرمزگان و با محوریت شعر آئینی برای امام رضا(ع) ۱۴ تیر ماه در شهرستان میناب برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : همایش شب شعر رضوی از سلسله برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مشارکت انجمن شعر و ترانه هرمزگان و با همکاری انجمن شعر بهار نارنج میناب برگزار می شود.

اوژند افزود: علاقمندان تا یکم تیرماه فرصت دارند آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب ارسال کنند.

وی گفت: زمان بازخوانی و انتخاب آثار 8 تیرماه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس shabeshererazavi@gmail.com ارسال نمایند و آثار برگزیده و شاعران منتخب به جشنواره شعر رضوی کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.