سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

برگزاری باشکوه احیای شب قدر در کهگیلویه و بویراحمد

قشرهای مختلف مردم متدین کهگیلویه و بویراحمد در سومین شب قدر (23 رمضان) با حضور گسترده و چشمگیر در مساجد، حسینیه ها و تکایا به به راز و نیاز با خالق معبود و شب زنده داری پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان در جای جای استان سراسر شیعه کهگیلویه و بویراحمد با نیایش های شبانگاهی و سحرگاهی در سومین شب از لیالی پرفیض قدر آیینه دل خود را از زنگارهای نفسانی و شیطانی پاک کردند. 
 
مکان های مذهبی تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته شاهد حضور زنان و مردان خداجویی بود که با دل بریدن از لذت های دنیوی آمده بودند تا از درگاه خالق یکتا درخواست آمرزش گناهان و طلب سعادت و عافیت کنند.
 
این مکان های مذهبی در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد صحنه عشق نوازی مردم با پروردگار بی همتا بود و در کنار دیگر اعمال مخصوص شب قدر از جمله اقامه نماز جماعت و بر سر گرفتن قرآن اقدام به قرائت دعای جوشن کبیر کردند. 
 
به گزارش خبرنگاران ما، سراسر کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته حال و هوای معنوی خاصی داشت و مردم تا نزدیک سحر با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و حرم امامزادگان از فرصت ارزشمند شب قدر و فضائل بی نظیر آن بهره معنوی بردند.
 
 
انتهای پیام/ش
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.