سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کتابت کلمات قصار امام علی (ع) با عنوان مشق تقوی

برنامه کتابت کلمات قصار امام علی (ع) با عنوان "مشق تقوی" در مسجد جامع امام خمینی (ره) درشهرستان سنقرو کلیایی برگزار گردید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛از سری برنامه های ماه مبارک رمضان و به مناسبت ایام سوگواری شهادت جانگداز امام اول شیعیان جهان اسلام مولی الموحدین حضرت علی(ع) ، برنامه کتابت کلمات قصار آن امام شهید با عنوان "مشق تقوی" به همت جمعی از هنرمندان خوشنویس انجمن خوشنویسان  شهرستان سنقرو کلیایی ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در مسجد جامع امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی برگزار گردید.

 کماسی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقرو کلیایی گفت:  بسیاری از خطاطان و خوشنویسان بر این باورند که با توجه به علم روانشناسی، زیبایی و یا زشتی ، خوبی و بدی معانی به الفاظ و کلمات سرایت می کند و نگارش آنها می تواند بر روی نویسنده و خوشنویس نیز تاثیر بگذارد.

کماسی افزود: به همین سبب بطور معمول در میان هنرمندان خوشنویس، نگارش و کتابت مفاهیم زیبا، متعالی و متون معنوی در درجه نخست استقبال و توجه بوده و هست همچنین است برنامه کتابت "مشق تقوی" که مصداقیست بر این مدعا که  خوشنویسان سنقری با نگارش کلمات معنوی از کتاب گهربار نهج البلاغه، آنرا گذرگاهی برای ورود به عالم معنویت برگزیده اند.

انتهای پیام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.