سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

خرید بیش از 100 هزار تن گندم در بیله سوار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر میزان خرید تضمینی گندم در شهرستان بیله‌سوار از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی در جلسه فوق‌العاده کمیته شهرستانی خرید تضمینی گندم که در فرمانداری بیله‌سوار برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه امسال با حمایت‌های استاندار و تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی در بحث خرید تضمینی گندم با هیچ گونه مشکلی روبه‌رو نیستیم.

وی افزود: در شهرستان بیله‌سوار که با استعدادهای بالقوه خود در مورد گندم به عنوان سیلوی گندم استان مطرح است برداشت گندم ادامه همچنان دارد و تا این لحظه میزان خرید تضمینی در این شهرستان از مرز 100 هزار تن گذشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به حضور دلالان در بحث حمل و نقل نیز گفت: در این چند روز تعدادی از افراد فرصت‌طلب در بحث حمل و بارگیری گندم اخلال ایجاد کرده بودند که با تشخیص به موقع و با حذف این عده از دلالان از امروز با تاکید معاون استاندار تسهیل شد و تا اطلاع ثانوی تحت هیچ شرایطی برای حمل کاه و کلش بارنامه‌ای صادر نخواهد شد تا پس از خرید محموله‌های گندم به سرعت توسط ناوگان حمل و نقل به مرکز استان و یا استان‌های همجوار حمل شود.

سروی با اشاره به اعمال نظارت‌های دقیق به کار خرید گندم نیز بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده تا آخرین لحظه کار خرید در بخش نظارت و مراقبت از هرگونه فعالیت‌های نامانوس با جدیت ادامه خواهد یافت تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

وی اظهار کرد: مذاکره با صاحبان کمباین‌ها و تولیدکنندگان و کامیون‌داران و ناوگان حمل و نقل موفق بوده و خروجی‌های موفقی به دنبال داشته و فقط در بحث حمل و نقل مشکلات معدودی ایجاد شده بود که با اقدامات انجام یافته انتظار داریم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.