سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برنامه‌های تابستانه دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز

برنامه‌های آموزشی ویژه ایام تابستان در سه بخش دانشجویان، اساتید و كارمندان دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز در این دانشكده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا ترابیان مسئول امور فرهنگی دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در دو بخش خاص و عام اجرا می‌شوند، گفت: بخش عام كه اقشار مختلف مردم می‌توانند در آن‌‌ها شركت كنند نیز به دو بخش كودكان و بزرگسالان تقسیم‌بندی می‌شود، در بخش كودكان كلاس‌های آموزش روخوانی و حفظ قرآن كریم ویژه كودكان ۷ تا ۱۲ سال در دو بخش دختر و پسر برگزار می‌كنیم.

ترابیان ادامه داد: این كلاس‌ها در ایام تابستان در روزهای یكشنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار خواهد شد كه در بین كلاس‌‌های آموزشی، كلاس‌های سرگرمی نظیر خطاطی و نقاشی نیز برای كودكان برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش بزرگسالان نیز دوره‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی تجوید، در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته و همچنین آموزش صوت و لحن، مفاهیم و تفسیر برگزار خواهیم كرد.
 
ترابیان تصریح کرد: سیر مطالعاتی كتاب مفاتیح‌الحیات آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی و همچنین یك دوره حفظ از جزء ۲۸ تا ۳۰ قرآن كریم به‌صورت تلفنی و پیامكی نیز برای این بخش در نظر گرفته شده است كه به برگزیدگان این طرح‌ها، جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.