سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تحقق برنامه‌های تدوین‌ شده برای تبریز 2018 در گرو همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی تحقق برنامه‌های تدوین‌ شده برای تبریز 2018 را در گرو همکاری و هم افزایی دستگاه‌‌های اجرایی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در جمع تنی چند از خبرنگاران گفت: دبیرخانه استانی این رویداد، با برگزاری ساعت‌ها کار کارشناسی در طول سال گذشته تمام برنامه‌ها، پروژه‌ها و ردیف‌های مورد نیاز اعتباری را احصاء و به ستاد ملی ارائه کرده است و اکنون نوبت دستگاه‌هاست تا برای اجرایی کردن برنامه‌های پیشنهادی و جذب اعتبارات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
وی تشریح کرد: با توجه به گستردگی برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیاز است ضمن ارتباط 2 سویه و مداوم بخش‌های زیرمجموعه ستاد ملی و استانی، همکاری گسترده‌ای در سطح کشور شکل بگیرد تا ظرفیت‌های گردشگری این شهر به نحو احسن به جهان اسلام و دنیا معرفی شود.
 
آبدار تصریح کرد: با تلاش استاندار و نمایندگان محترم استان در مجلس و نظر ویژه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بودجه 97 ردیف ویژه‌ای برای این فرصت بین‌المللی در نظر گرفته خواهد شد تا پروژه‌های مربوط به تبریز ۲۰۱۸ در سطح استان از سوی دستگاه‌ها اجرا شود و همچنین براساس پیشنهاد استاندار، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مکلف شده‌اند تا برنامه‌ها و مراسم ملی و بین‌المللی خود را در تبریز برگزار کنند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی افزود: سال ۲۰۱۸ نقطه آغاز در راستای معرفی جنبه‌های مختلف فرهنگ، تاریخ و هویت کهن‌شهر تبریز و کل آذربایجان‌شرقی است و با هدف‌گذاری صورت گرفته و تحقق پروژه‌ها و برنامه‌ها تا سال 1400 شاهد جهش خوبی در حوزه گردشگری استان خواهیم بود.
 
وی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی 30 درصد پازل توسعه گردشگری استان را شکل می‌دهند و تکمیل 70 درصد این پازل با حضور و مشارکت مردم، بخش خصوصی و آمادگی کامل آنان برای میزبانی از گردشگران رقم خواهد خورد.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.