سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توقیف بیش از 150 كیلوگرم مواد مخدر/ کشف بیش از 50 کیلوگرم تریاک از كپسول گاز خودرو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از كشف 153 كیلو و 100 گرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرم بید در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل محورهای مواصلاتی به یك دستگاه پژو 405 مظنون و خودرو را متوقف كردند.

 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 56 كیلو و 400 گرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در كپسول گاز خودرو جاسازی كرده بود كشف و دو نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
 
تولایی تصریح كرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان داراب به یك دستگاه سواری سمند كه از بندر عباس به سمت داراب حرکت می کرد مظنون و خودرو را توقیف كردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار كرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 18 كیلو و 700 گرم تریاك كشف و راننده و یك دستگاه موتور سیكلت كه اسكورت محموله بود توقیف و راكب آن نیز دستگیر شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام كنترل محورهای مواصلاتی یك دستگاه كامیون را توقیف و در بازرسی از آن 28 كیلوگرم تریاك كه به صورت ماهرانه ای در باك گازوئیلی خودرو جاساز كرده بود كشف كردند.
 
تولایی بیان كرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان جهرم به یك دستگاه پژو 405 مظنون و خودرو را متوقف كه در بازرسی از این خودرو مقدار 10 كیلوگرم تریاك كشف و یك نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران كلانتری شهرستان نی ریز به یك دستگاه پژو 405 كه در خیابان رها شده بود مشكوك و در بازرسی از این خودرو 40 كیلوگرم حشیش كشف كردند.

انتهای پیام/ن


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.