سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران محلات جنوب تهران با شاخص های زیست محیطی آشنا شدند

کارگاه آموزشی شاخص های پایدار زیست محیطی به منظور توسعه مشارکت شهروندی و تعامل مدیریت شهری با مدیران محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، این کارگاه ویژه مدیران محلات با هدف توسعه مشارکت شهروندی و تعامل مدیریت شهری با شهروندان برگزار شد.
در ادامه مشاور محیط زیست شهرداری منطقه 20 با اشاره به رویکرد محله محوری شهرداری تهران گفت: مدیران محلات به عنوان بازوان محلی مدیریت شهری ضمن تعامل با شهروندان می توانند موارد و مشکلات زیست محیطی محله را رصد کرده و به اطلاع مدیریت شهری برسانند.
مهدی آقایی پور با اعلام آمادگی در خصوص آموزش الگوهای پایدار زیست محیطی و ارائه راهکارهای تحقق آنها در سطح محلات تصریح کرد: دستیابی به محیط زیست مطلوب و بهبود کیفی زندگی از جمله حقوق شهروندی است که با مشارکت شهروندان محقق می شود.

وی با تاکید بر یکپارچه سازی و هماهنگی فعالیت های زیست محیطی در سطح محلات خاطر نشان کرد: کلیه فعالیت هاو طرح های زیست محیطی در سطح محلات بایستی براساس تقویم زیست محیطی منطقه انجام شود تا در نهایت موجب توانمندی های مدیریت شهری و شهروندان شود.
گفتنی است، تقویم محیط زیستی منطقه در مناسبت های مختلف از جمله روز زمین پاک، محیط زیست صنعت وانرژی ، روز جهانی کودک و روز جهانی استاندارد دیگر مناسبت ها با هدف یکپارچه سازی فعالیت های زیست محیطی برنامه های متنوعی هم چون مانور ، مسابقه، همایش ، نمایشگاه را برای گروههای هدف مشخصی نظیر کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و عموم شهروندان تعیین شده است./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.