سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری مراسم شب قدر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مراسم ویژه شب قدر امشب(27 خرداد) در بقاع متبرکه شاخص و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت‌الاسلام آیت‌ اله عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم باید برای حضور در این اماکن متبرکه که پناهگاه امنی برای راز و نیاز با خداوند هستند، در شب های قدر برنامه‌ریزی کنند.
 
عباسیان گفت: مردم مومن و خداجوی استان کرمانشاه امشب همراه با دیگر هموطنانمان در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان نوای "العفو، العفو"  سر خواهند داد و از پروردگار غفار و بخشنده طلب مغفرت کرده و از درگاهش می‌خواهند تا تقدیرشان را با نیکی ها همراه سازد و در مسیر صلاح و ثواب رقم بزند.

وی با بیان اینکه مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در اولین و دومین شب قدر ماه مبارک رمضان، اشعار و مرثیه هایی در غم شهادت علی مرتضی(ع) اولین امام شیعیان جهان سردادند، گفت: امشب نیز شاهد حضور این مداحان در بقاع متبرکه شاخص استان خواهیم بود.

عباسیان با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در آستان مبارک 20 امامزاده و بقعه متبرکه استان افزود: برنامه‌های ویژه ای برای بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان در این بقاع در حال برگزاری است.
 
وی گفت: همزمان با اجرای این ویژه برنامه‌ها در شبهای قدر، خیمه‌های معرفت که شامل غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی با همکاری و مشارکت مبلغان بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در جوار این امامزادگان عظیم‌الشان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.