سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

راهیابی جوانان ماهر به اردوی آمادگی مسابقات جهانی مهارت

2 نفر از جوانان ماهر استان به عنوان منتخبین اول به مرحله تخصصی اردوی آمادگی مسابقات جهانی 2017 ابوظبی راه یافتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدعلی زارع درخشش معاون آموزش و پژوهش پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : محمد جباری در رشته نقاشی خودرو و نرجس ربوبی فاروجی در رشته آشپزی با درخششش در مرحله اول و دوم اردوی آماده سازی مسابقات جهانی بعنوان منتخبین اول به مرحله تخصصی اردوی این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی افزود : رقابت کنندگان حاضر در اردوی آماده سازی چهل و چهارمین مسابقات جهانی ، از بین مدال آوران مسابقات ملی مهارت در دوره های شانزدهم و هفدهم انتخاب شده اند.

زارع تصریح کرد : جوانان منتخب پس از طی اردوی تخصصی ، به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد ، اعزام می شوند.

وی اظهار کرد : سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان متولي امر آموزشهاي حرفه اي و به منظور ارتقاء سطح مهارتي جوانان، برگزاري مسابقات ملي مهارت را به صورت سالانه در سه مرحله شهرستاني، استاني و ملي برگزار می کند و برگزیدگان مرحله کشوری پس از شرکت در اردوهای آماده سازی جهت حضور در مسابقات جهانی انتخاب میشوند.

وی از آغاز ثبت نام هجدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت : علاقمندان به شركت در هجدهمين مسابقات ملی مهارت مي توانند تا 23 تیر ماه سال جاري برای ثبت نام با همراه داشتن مدارك لازم به يكي از مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خود مراجعه نمایند.

وی افزود : شرط سني براي داوطلبان رشته هاي ساخت و توليد تیمی و مكاترونيك، متولدين 11/10/1372 به بعد و براي ساير رشته ها متولدين 11/10/1375 به بعد است .

زارع تصریح کرد : مسابقات ملي مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوري به صورت سالانه مي‌باشد که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملي مهارت تا تاريخ 23/4/96 در هر شهر و مرحله استانی در تاريخ 5 و6 مرداد ماه و مرحله کشوری نیز در نیمه دوم آذرماه برگزار می شود.

وی گفت : هجدهمین مسابقات ملی مهارت در 36 رشته شامل آكواترونيك (فناوری آب)، الكترونيك، آجرچيني، تاسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراش CNC ، رباتيك (تيمي 2 نفره)، طراحی و توسعه و . . . برگزار مي‌شود.

گفتنی است : چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی 2017 مهارت در تاریخ ۱۹ لغایت ۲۸ مهر سال ۱۳۹۶ در ابوظبی برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.