سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کلاهبرداری تلفنی از پزشکان

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس از کلاهبرداری تلفنی از پزشکان در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه 77 درصد انواع جرائم فارس در شیراز رخ می‌دهد، گفت: 30درصد این جرائم به سرقت داخل و قطعات خوردو مربوط است که با همکاری مردم در  سه ماه نخست امسال 15 درصد کشفیات انواع جرائم در فارس افزایش یافته است.
 
سروقد اعلام هرگونه گزارشات فوریت‌های پلیسی 110 را از سوی مردم مهم‌ترین دلیل برای دستگیری و کشف جرائم در استان مطرح کرد و افزود: ضروری است مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه 110 پلیس را مطلع کنند.
 
وی ادامه داد: از آنجایی که وقوع جرائم فصلی است با اجرای  طرح‌های ویژه انتظامی امنیتی که در مناسبت‌های مختلف در طول سال صورت می گیرد، در ماه مبارک رمضان تعداد جرائم کاهش می‌یابد.
 
سروقد از تشکیل پرونده کلاهبرداری چندین متهم که خود را صاحب آژانس املاک در شهر صدرا معرفی کرده بودند خبر داد و بیان کرد: این فرد با همکاری همدستان خود در زمینه رهن و اجاره منازل از مشتریان کلاهبرداری کرده  که پرونده آنها در دست بررسی است.
 
سرپرست پلیس آگاهی فارس اظهار داشت:  پارسال توانستیم از طریق رسانه‌ها شهروندان را از انواع شگردهای کلاهبردان مطلع کنیم و به همین منظور علاوه بر اینکه فضا برای کلاهبرداران در استان ناامن شد درصد قابل توجهی از آمار کلاهبرداری در استان  کاهش یافت.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان فارس تاکید کرد: گروهی از کلاهبرداران ساکن استان البرز و تهران که خود را نماینده سازمان‌های دولتی معرفی می‌کنند، تلاش دارند با استفاده از تلفن همراه از پزشکان در قالب دریافت خدمات‌ درمانی کلاهبرداری کنند که در این رابطه در استان فارس  تعداد 20 پرونده تشکیل شده که در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.