سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد؛

ضرورت داشتن ویزا برای عبور از مرز مهران در اربعین

استاندار ایلام گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم که تنها راه عبور برای زائران از مرز مهران داشتن ویزای اربعین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ویژه اربعین استان ایلام که با حضور دبیر ستاد مرکزی اربعین و استان‌های معین در استانداری ایلام برگزارشد، گفت: تاکید می‌کنم راه عبور برای زائر بدون ویزا در مهران بسته است.

وی افزود: با توجه به مراسم اربعین سنوات گذشته تعدادی از هموطنان بدون ویزا و مدارک قانونی و گذرنامه به قصد خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین رنج سفر را برخود تحمیل و به علت ممانعت از خروج به علت نداشتن گذرنامه و ویزا مجدد به استان‌های مبدا عودت که این امر هم ایجاد نارضایتی، تحمل سختی سفر و هزینه‌های مالی و سرگردانی برای اینگونه افراد داشت و هم وقت و توان نیروهای کنترلی را هدر میداد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: برای برطرف کردن این مشکل با اتخاذ تدابیر امنیتی و استقرار 5 لایه کنترلی امکان ورود و خروج بدون ویزا برای زائران بدون ویزا در مهران ناممکن است.

استاندار ایلام اضافه کرد: مشاقان حضور در اربعین امسال از هم اکنون برای صدور ویزای و تهیه مدارک قانونی اقدام کنند.

وی به استقرار دستگاه "ایکس ری" در پایانه مهران اشاره کرد و یادآورشد: استقرار 100 دستگاه ایکس ری، توقف حضور زائران در مرز مهران را به 30 ثانیه رسانده است که این مهم در انتظار برای خروج زوار از مرز و ائتلاف وقت آنان موثر است.

انتهای پیام/ د

شرایط عبور از مرز مهران

برچسب ها: اربعین ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.