سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

انجام ٨٠٠ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی در کردستان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از انجام ٨٠٠ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی در روستاهای استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

محمدراشد مدرس‌گرجی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: 2 هزار کیلومتر عملیات شانه‌سازی طی سال‌جاری در راه‌های آسفالته استان انجام شده است.

به گفته وی، ٨٠٠ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی روستایی از ابتدای امسال تاکنون با همت عوامل راهداری و ماشین‌آلات اداره کل اجرا شده است.

مدرس‌گرجی افزود: خط‌کشی راه‌ها، بازسازی و نصب علایم عمودی، نگهداری چراغ‌های روشنایی و ترافیکی و نصب حفاظ‌ها در راه‌های استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به فرسودگی برخی ماشین‌آلات و آسیب‌هایی که به آنها زده شده است، اشاره کرد و گفت: عملیات بازسازی ٢٠ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری آغاز شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: در اجرای طرح آشکارسازی نقاط پر تصادف استان اقدامات خط کشی نقوش انجام می‌شود و تا ابتدای فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی این طرح به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ م ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.