سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تاکید استاندار اصفهان بر افزایش خدمات کارت منزلت شهروندی

استانداراصفهان گفت: دستگاه‌ها باید برای تمرکز بیشتر در خدمات در اعطای کارت منزلت شهروندی شهرداری اصفهان اعلام آمادگی نمایند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در جلسه شورای سالمندان استان اصفهان، اظهارداشت: الزامات اعلام شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار سالمند باید ظرف دو ماه آینده مشخص و اقدامات اجرایی صورت پذیرد.

وی با تاکید بر این که دستگاه‌های عضو شورا باید برای تجمیع خدمات به سالمندان هماهنگی بیشتری داشته باشند تا امکانات بازتر و افراد بیشتری تحت پوشش خدمات قرار گیرند، افزود: دستگاه‌ها باید برای تمرکز بیشتر در خدمات در اعطای کارت منزلت شهروندی شهرداری اصفهان اعلام آمادگی نمایند.

استانداراصفهان ادامه داد: کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه شورای سالمندان استان از جمله کمیته بهداشتی، فرهنگی، عمرانی، رفاهی و امور حقوقی و ورزشی باید مشخص و طی مکاتبه در اختیار دستگاه‌های عضو قرار گیرد و پس از اخذ پیشنهادات، عملیاتی گردد.

زرگرپور خواستار تحلیل سریع وضعیت حوزه سالمندان استان با اطلاعات و آمار موجود شد و گفت: تبلیغات رسانه ای صدا و سیما در حوزه احترام و ارزش گذاری سالمندان و محور خانواده باید گسترش یابد.

استاندار اصفهان با بیان این که فرمانداران نیز باید در برگزاری شورای سالمندان شهرستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند و با اشاره گزارش مدیر کل بهزیستی استان بر اجرای طرح بکارگیری بازنشستگان و سالمندان در مراکز بهزیستی با هدف مشارکت اجتماعی سالمندان، بازدید مستمر از بازنشستگان موفق و نخبه استان توسعه اعضای شورای سالمندان، مناسب سازی شهری برای سالمندان تاکید کرد.

 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.