سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آئین تجلیل از هنرمندان صنایع دستی شهرستان میبد

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد مراسم گردهمایی هنرمندان صنایع دستی شهرستان میبد برگزار شد.

 فاطمه دانش یزدی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزدخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن قدردانی از همکاری های فرماندار شهرستان میبد عنوان کرد: شهرستان میبد یکی از شهرستان های پیشتاز در عرصه صنایع دستی استان است و امیدواریم با پیگیری و همکاری فرماندار و مسئولان شهرستان شاهد رشد و ارتقای بیشتر این هنر صنعت ها در سطح شهرستان باشیم.

دانش یزدی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در حوزه صنایع دستی گفت: مهمترین مشکلات حوزه صنایع دستی شهرستان میبد در زمینه بسته بندی، آموزش حرفه ای و بازاریابی است که امیدواریم با همت صنعتگران و همکاری مسئولین این موانع هرچه زودتر رفع شود.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان میبد نیز ضمن خیرمقدم به مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد به معرفی طرح های صنایع دستی اجرا شده در این شهرستان پرداخت.

 دراین مراسم از تعدادی از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی شهرستان میبد که در زمینه های سفالگری، زیلوبافی، کاربافی و ... فعالیت دارند تجلیل  به عمل آمد.

در این مراسم که با اقامه نماز جماعت و صرف افطاری برگزار شد بیش از یکصد نفر از هنرمندان فعال صنایع دستی شهرستان میبد، فرماندار شهرستان و مسئولین میراث فرهنگی استان و شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.