سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نورافكن: با افتخار در استقلال ماندم

اميد نوارفكن تمديد قرارداد با استقلال را باعث افتخار خود دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نورافكن پس از تمديد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: من بازيكن استقلال هستم و از اين كه قراردادم را با اين باشگاه تمديد كردم، بسيار خوشحالم و به اين مساله افتخار ميكنم. بيشترين شخصی كه در تمديد قراردادم نقش داشت، عليرضا منصوريان بود زيرا فصل گذشته خيلی حمايتم كرد و مجوز حضورم در تيم ملی جوانان را براي شركت در جام جهانی صادر كرد كه هرگز فراموش نميكنم.
 
او افزود: قرارداد خود را به مدت ٢ فصل ديگر با استقلال تمديد كردم و سعی ميكنم بهترين عملكرد را داشته باشم. همه سعی و تلاش من اين است كه در تمرينات و مسابقات عملكرد مطلوب و مورد رضايت كادر فنی را داشته باشم. استقلال با حمايتهای مديريت، تلاش كادر فنی و بازيكنان و حمايتهای هواداران، در هر ٣ جام مدعی خواهد بود. از نظر شخصی هم اميدوارم بتوانم رو به رشد عمل كنم و شرايط بهتری از قبل داشته باشم.
 
نورافكن اظهار داشت: از آقايان افتخاری و توفيقی هم نهايت تشكر را دارم زيرا حمايتم كردند. در يك هفته اخير اقايان افتخاری، منصوريان و توفيقی پيگير كار تمديد قراردادم بودند. من شرايط جدايی هم داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش با افتخار ماندم. اميدوارم زحمات و اعتماد اين آقايان را در طول فصل جبران كنم هواداران را خوشحال كنيم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.