سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين خريدهاى منصوريان در سبد نقل و انتقالات داغ تابستانى

سرمربى تيم فوتبال استقلال در نظر دارد از آخرين خريد ها براى حضور در تيمش بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال بر خلاف آنچه كه تصور مى كرد زياد نتوانست در نقل و انتقالات داغ تابستانى موفق عمل كند.


بازيكنانى همچون منشا ،انصارى ،ماهينى ،دانشگر ،شيرى ،مصلح ،زهيوى و جهانبخش كه در ليست اوليه منصوريان بودند، در نهايت حاضر نشدند پيراهن استقلال را بر تن كنند و راهى ديگر تيم ها شدند و در اين ميان منصوريان هنوز موفق به تمديد قرارداد با چند ستاره فعلى خود نيز نشده است.

استقلال تا به اينجاى نقل و انتقالات خريد ٣ جوان از جمله قائدى و دو جوان ديگر را علاوه بر بيت سعيد ،شهباززاده و تمديد قرارداد چشمى و نورافکن در دستور كار قرار داده است.

به اين ترتيب استقلال در حال حاضر به فكر جذب منتظرى ،شجاعيان ، مطهرى ، شفيعى و جپاروف يا ماشاريپوف است و همچنين منصوريان در نظر دارد نزدیک به 6-7 خرید جوان از بازیکنان تیم ملی جوانان داشته باشد تا از حضور آنها در تيم اميد ها كه همان تيم دوم بزرگسالان محسوب مى شود استفاده كند.

مديران باشگاه استقلال طبق درخواست منصوريان مذاكرات براى تمديد قرارداد با تعدادى از ستاره هاى فعلى را در دستور كار قرار دادند.

به اين ترتيب مذاکرات با امید ابراهیمی، جابر انصاری، بهنام برازی، پادووانی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، سید مجید حسینی و رابسون جانواریو در حال انجام است.

همچنین استقلالی‌ها مذاکراتی را با باشگاه باهیای برزیل انجام داده اند تا بر اين اساس رابسون مشكلى براى حضور در استقلال نداشته باشد. منصوربان نيز در صدد حفظ رابسون و پادوانى است و اين مساله را به مديران باشگاه اعلام كرده است.
 
گفتنی است آخرین فعالیت مهم استقلال در نقل و انتقالات مربوط به تمدید قرارداد 2 ساله امید نورافکن است که امروز انجام گرفت.

حال با این اوصاف باید منتظر ماند و دید علیرضا منصوریان تا چه حد می تواند نقل و انتقالات باشگاه استقلال را طبق برنامه هایش پیش ببرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۰:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
آقایان،چراتوجه نمیکنید؟!معضل اساسی استقلال کادرفنی این تیم است که بایدکلا تغییرکند تعجب آوراست این بیخیالی..قول میدهم اگرهمین سرمربی محترم درفصل پیش روهم کماکان باشد،همین نتایج بسیاربدمثل باخت 6 بر یک مقابل العین تکرارخواهدشد..من بعنوان یک دوستدارفوتبال،خواهان قدرتمندبودن هم استقلال وهم پرسپولیس هستم..پرسپولیس درجذب سرمربی کاربلدوباتجربه موفق عمل کرد،ولی مسئولین استقلال باختند..اصلا بعدازباخت حقارت آمیزاستقلال مقابل العین با6 گل،بایدبلافاصله سرمربی برکنارمیشددلیلی برای ماندن این سرمربی وجودندارد هواداران چرا باید لطمه بخورند؟؟؟