سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبرها از تحولات میدانی عراق؛

ناکامی هجوم تکفیری‌ها در هنگام افطار رزمندگان حشدالشعبی/ شهر مقدس سامراء، زیر ذره‌بین بسیج عراق قرار دارد

نیروهای حشدالشعبی طی ساعات گذشته موفق شدند چندین عملیات تروریستی را در مناطق شرقاط و سامراء خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای بسیج مردمی عراق طی ساعات گذشته موفق شدند چندین عملیات تروریستی را در مناطق شرقاط و سامراء خنثی کنند.

*پهپاد جاسوسی داعش در جنوب غرب موصل سرنگون شد

منابع میدانی اعلام کردند که نیروهای تیپ 33 حشدالشعبی موفق شدند یک پهپاد تروریست‌های داعش را در جنوب غرب موصل سرنگون کنند.
بر اساس اعلام منابع محلی؛ دشمن تروریستی از این هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادها) به2منظور عملیات جاسوسی و بمباران محله‌ها استفاده می‌کند.


به‌نقل از منابع اعلام‌الحربی؛ نیروهای مقابله با تروریسم عراق، هم‌اکنون از سمت محله باب‌سنجار به بخش قدیمی موصل حمله می‌کنند.

*هلاکت 4 عنصر خرابکار تروریستی در سامراء


نیروهای سرایاالسلام (تیپ 313) حشدالشعبی، هجوم تروریست‌های تکفیری را به محله المثنی در شرق شهر سامراء را خنثی کردند.

منابع وابسته به سرایاالسلام اعلام کردند که 4 تن از عناصر خرابکار داعش به محله المثنی سامراء حمله کردند، اما نیروهای این تیپ توانستند سه تن از آنان را به‌هلاکت برسانند، در ادامه وقتی چهارمین نفر از این گروهک تروریستی در محاصره نیروهای عراقی گرفتار شد خود را منفجر کرد.

به‌نقل از این منبع؛ هم‌اکنون کنترل این مناطق به‌صورت کامل در اختیار نیروهای بسیج مردمی عراق قرار دارد و شهر مقدس سامراء و شهروندانش در مراقبت کامل و زیر ذره‌بین نیروهای حشدالشعبی قرار دارند.

*شکست هجوم تکفیری‌ها در هنگام افطار رزمندگان حشدالشعبی


نیروهای تیپ 29 بسیج مردمی عراق تلاش تروریست‌های داعش را برای نفوذ به منطقه «الزویه» در جنوب منطقه شرقاط استان صلاح‌الدین را ناکام گذاشتند.

لازم به‌ذکر است که این حمله تروریستی در هنگام افطار نیروهای حشدالشعبی روی داد.

نیروهای رزمنده عراقی در ادامه توانستند ضمن خنثی کردن هجوم تروریست‌ها، چهارتن از آنان را به‌هلاکت رسانده و عناصر باقیمانده آن‌ها را نیز مجبور به فرار از منطقه کنند.

*آزاد شدن 30 خانواده بازداشت شده در محله الشفاء


خبرهای رسیده از سمت راست موصل نیز حاکی از آن است که نیروهای عراقی 30 خانواده‌ای را که در مسجد جامع المحسن محله الشفاء بازداشت شده بودند، نجات داده و از چنگال تروریست‌ها آزاد کردند.

هم‌اکنون و با ادامه پیشروی‌های پلیس عراق در محله الشفاء، به‌تدریج مسیر فرار و نفوذ عناصر داعش به بیرون از محله قدیمی موصل بسته می‌شود.

یکی دیگر از عوامل مهم در محاصره تروریست‌های تکفیری در بخش قدیمی شهر موصل، قرار گرفتن این محله در مجاورت رودخانه دجله و محصور شدن در یک موقعیت جغرافیایی کاملا بسته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.