سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به تجمعات غیرقانونی در روسیه؛

دمیتری پسکوف: مخالفان کرملین وارد گفتگوی سازنده نمی‌شوند

سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت هیچ یک از نیروهای سیاسی مخالف دولت، تمایلی برای اتخاذ یک رویکرد سازنده ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز پنج‌شنبه گفت در شرایط کنونی در روسیه هیچ یک از نیروهای سیاسی مخالف دولت، تمایلی برای وارد شدن به یک رویکرد مناسب و سازنده در قبال فرایندهای سیاسی کشور ندارند. 

دمیتری پسکوف اظهار داشت: «من شخصا سئوالات زیادی را بررسی کرده و در اختیار رئیس جمهور قرار داده ام. میلیون ها نامه وجود داشت که در صدها مورد از آنها انتقادها و حتی توهین هایی به رئیس جمهور روسیه مطرح شده بود ولی در عمل هیچ پیشنهادی از سمت مخالفان دیده نشد». وی با تاکید بر اینکه انتقادها و مخالفت ها باید سازنده باشد گفت: «این نوع از مخالفت (سازنده) چیزی است که رئیس جمهور آمادگی گفتگو با رهبران آنها را دارد و حاضر است با آنها به عنوان مخالف سیاسی رفتار کند. متاسفانه،  در این حجم انبوه اطلاعاتی که ما دریافت کرده ایم، چنین چیزی یافت نمی شود».

سخنگوی پوتین افزود دولت روسیه، تجمعات مخالفان که را به صورت قانونی و با دریافت مجوزهای لازم برگزار می شود به عنوان اشکالی از بیان دموکراتیک نظر مردم قبول دارد؛ اما، هر گونه تجمعات عمومی غیرقانونی که جنبه تحریک کننده داشته باشد قابل پذیرش نیست.

پایان بحران اوکراین به دولت این کشور بستگی دارد
سخنگوی رئیس جمهور روسیه همچنین افزود تلاش ها برای مسئول دانستن مسکو به منظور اجرای توافقنامه مینسک درباره بحران اوکراین، مضحک است و تنها دولت اوکراین است که تعیین کننده پایان این بحران است.

پسکوف در این خصوص اظهار داشت: «این یک مناقشه داخلی در اوکراین است و این مشکل را تنها کیف می تواند حل کند. توافقنامه های مینسک تنها چیزی هستند که ما در شرایط کنونی در اختیار داریم و هیچ جایگزین دیگری برای آن وجود ندارد. شرکای ما ادعا می کنند که مسکو باید اقداماتی را درباره اجرای این توافقنامه ها در پیش بگیرد، این قبیل ادعاها مضحک و بی معنی است». 


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.