سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ساماندهی مشکلات ترافیکی جاده ای و بین شهری

فرماندار میانه گفت: ساماندهی مشکلات ترافیکی جاده ای و بین شهری، معضل مسافربری های شخصی و اتوبوس های داخل شهری از جمله خواسته های مردم بوده که رفع نشدن آن ها نشان از نبود خروجی مناسب جلسه شورای ترافیک است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حمید شکری در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه حیطه اختیارات و توانمندی اعضا بالاست افزود: تمامی مشکلات ذکر شده قابل حل است اما در برخی موارد شورای ترافیک مشکل ساز شده و پیچیدگی بی مورد ایجاد می کند.
وی اظهار کرد: نباید بخشی از قانون را سفت و سخت گرفته و بخشی را گاهی ندیده بگیریم.
فرماندار میانه یادآوری کرد: اگر ما مقررات را به درستی اجرا نکنیم زمینه را برای بی قانونی فراهم می کنیم.
شکری ادامه داد: باید تمامی تصمیم های شورای ترافیک کارشناسی و درست اتخاذ شود و به صورت جدی در اجرای آن بکوشیم.
وی خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها را مهم خواند و گفت: ممکن است اجرای قانون برای برخی نارضایتی ایجاد کند زیرا این افراد همان هرج و مرج طلب ها هستند که ایجاد نارضایتی برای آنان عیبی ندارد اما ما به فکر عموم هستیم و باید با این رویکرد به اجرای قانون بپردازیم.
فرماندار میانه بر ضرورت هوشمندسازی دوربین های مداربسته تاکید و اظهار کرد: سیستم هوشمند بسیاری از خطاهای کاربران را نداشته و باید به سامانه ناجا نصب شود.
شکری با اشاره به لزوم استفاده از خودروهای سیار دوربین دار کنترل ترافیک افزود: در راستای کنترل ترافیک و سد معبر، باید محلی برای دستفروشان تعیین شود.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.