سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیش بینی افزایش حضور چشمگیر مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس مردم کرمان روز جمعه دوم تیر از ساعت 10 از محل چهارراه توحید (ارگ سابق) به طرف مصلای بزرگ امام علی (ع) خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مهدی صدفی ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده و بکارگیری تمهیدات لازم در زمینه برگزاری آیین روز جهانی قدس در کرمان گفت : امسال نیز مانند سال های گذشته این آیین با حضور همه جانبه مردم در این استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: بدون شک یکی از ابتکارات مهم امام خمینی (ره) روز جهانی قدس است و این روز منشاء بیداری اسلامی و مقاومت های ملت های مظلوم و ستمدیده در برابر قدرت های استکباری جهانی است.
وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب اعلام همبستگی ملت مسلمان می شود و به طور قطع با تحولات و تحرکات اخیر منطقه باید بیش از پیش جبهه مقاومت را تقویت کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر امسال نیز مردم متدین و ولایتمدار سراسر استان با اتحاد هر چه بیشتر و با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.
وی افزود: همه تمهیدات لازم به منظور برگزاری راهپیمایی روز قدس در کرمان اندیشیده شده است افزود: پیش بینی می شود با توجه به اتفاقات اخیر 25 تا 30 درصد به جمعیت راهپیمایان روز قدس سال جاری نسبت به جمعیت این راهپیمایی در سال گذشته افزوده شود.
وی تاکید کرد: هر زمان که دشمن تهدید کرده راهپیمایی ها و تجمعات مردمی بهتر از گذشته برگزار شده است و این بیانگر غیرت و تعصب مردم به ارزش های اسلامی است.
صدفی گفت: راهپیمایی مردم کرمان روز جمعه دوم تیر از ساعت 10 از محل چهارراه توحید (ارگ سابق) به طرف مصلای بزرگ امام علی (ع) و در همه شهرستان ها و بخش های استان نیز بر اساس وضعیت آب و هوایی و مکان های تعیین شده به طرف میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.