سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

عیادت اهالی مطبوعات از فرزند دلسوز مانشت

اعضای هیئت مدیره‌ی خانه مطبوعات ایلام از فرزند فداکار مانشت که دوست‌داری محیط‌ زیست و همیاری طبیعت را معنا کرد، عیادت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جمعی از اصحاب رسانه و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان ایلام به نمایندگی از خانواده مطبوعات از علی سهرابی همیار طبیعت و دوست‌دار محیط زیست  که چند روز گذشته توسط عامل آتش‌سوزی‌ جنگل‌های مانشت مجروح شده بود عیادت کردند.

در این دیدار پدر این جوان فداکار در تشریح ماجرا گفت: روز دوشنبه 22 خرداد هنگامی که در زمین‌های کشاورزی مشغول کار بودیم ، در کوه‌های مانشت شاهد آتش‌های متناوب به فاصله‌های تقریبا 50 متری بودیم ، که همین امر عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه دو نفر از فرزندانم بخشی از این مسافت را با تراکتور پیمودند و بقیه مسیر را پیاده که بعد از یک ساعت از ماجرای چاقو خوردن علی اطلاع پیدا کردم و با پاسگاه منطقه تماس گرفتیم و خوشبختانه ضارب دستگیر و پسرم به بیمارستان اعزام شد.

وی از مسئولان خواست ضمن برخورد با عامل آتش‌سوزی‌ها تمام تلاش خود را با فراهم کردن امکانات، جهت مقابله با آتش‌سوزی‌های احمالی به کار گیرند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.