سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ارتقاء امنيت، نيازمند مشارکت سه عنصر مردم، مسئولان و پليس

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:ارتقاء امنیت، نیازمند مشارکت سه عنصر مردم، مسئولان و پلیس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سردار ابراهيم كريمی در حاشيه بازديد از كلانتری های31، 13 و 21 شهر كرمان گفت: رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا بايد سرلوحه كاری مسئولان انتظامی قرار گيرد.
این مقام انتظامی تأکید کرد: خدمت در نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی افتخار بزرگی است و هرکه قدراین فرصت را نداند از گردونه خدمتگزاری حذف می شود چرا که نشان لیاقت خدمت به خلق که از مصادیق جهاد در راه خداست نصیب هرکسی نخواهد شد.
سردار كريمي تحقق امنيت اجتماعي پايدار در جامعه را از برآيند کارکرد نهادهاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي و حقوقي برشمرد و گفت: ايجاد امنيت و افزايش احساس آن، نيازمند مشارکت سه عنصر مهم مردم، مسئولان و پليس است.
وی تأکید کرد: پلیس امین و امانتدار جان و مال و ناموس مردم است و از این منظر مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده ما نهاده شده که حساسیت کار را چندین برابر می کند و همواره تمام اعمال و رفتار ما زیرذره بین قضاوت مردم قرار دارد.
جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا در پایان گفت: کارکنان پلیس باید هوشیاری و هوشمندی، حرفه ای گرایی، امانتداری و رازداری، پاکدستی و پاک چشمی را درخود روزبه روز تقویت کنند و دراین زمینه توجه و عمل به آموزه های دینی بسیار موثراست.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.