سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ضرورت ارتباط دانشگاهها با پلیس برای تحقق امنیت پایدار

جانشین انتظامی استان ایلام بر لزوم ارتباط محافل پژوهشی در سطح استان و توجه دانشگاهیان و اساتید به پژوهش در حوزه نظم و امنیت تأکید کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ حسن کاظمی  با مهم برشمردن تلفیق توصیه های پلیسی در متن برنامه های پژوهشی گفت: توجه به بعد نظم و امنیت و تهیه پیوست های فرهنگی امنیت ساز علمی در همه زمینه ها باعث پایین آمدن هزینه ها و موثر تر سازی الگوهای پیشگیرانه و کاهش آسیب ها و جرائم است .
 
وی با ذکر مصادیقی از کارهای علمی پژوهشی صورت گرفته که ره یافت های آنها در تصمیم سازی و تصمیم گیری استان دیده شده اند، اظهار داشت: خروجی همین پیشنهادات و محافل علمی پلیس را در واقع نگری بیشتر در تحلیل و طراحی طرح های انتظامی یاری می رساند.
 
رییس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام  نیز اضافه کرد : ما به دنبال آن هستیم که از طریق اشتراک دانش و تهیه اطلس پژوهشی استان، فضای پژوهش و تحقیق استان را به سمت کاربردی شدن و پاسخگویی به مسائل و مشکلات استان هدایت نماییم.
 
سرگرد صباح عباسی با مهم بر شمردن پیوستگی فازهای علمی مدیریت دانش ، لزوم فعال تر شدن ارتباطات پژوهشی و توجه به مرحله کاربستی و عملیاتی نمودن یافته های پژوهشی و دانشی را نیاز مهم رده های پژوهشی استان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.