سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های جهانی کارگران؛

تیم ملی جودو کارگران ایران مقتدرانه قهرمان جهان شد/ پیروزی مقتدرانه والیبال ساحلی ایران برابر لتونی

تیم ملی جودو کارگران ایران با حضور هشت ورزشکار در هفت وزن و کسب هشت مدال، با اقتدار قهرمان جهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه روز دوم از پنجمین دوره رقابت های جهانی کارگران در ریگا لتونی ظهر امروز نمایندگان کشورمان در رشته های جودو و والیبال ساحلی به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن ها بدین شرح است:
 
برهمین اساس در رشته جودو و در اوزان منهای 60،66،73،90،100 و به اضافه 100 کیلوگرم،«کیوان بهرامی»، «قاسم نوری زاده»، «مسعود خان احمدلو»، «حامد رشیدی»، «مجتبی نیک بین» و «حمیدرضا سجادی فر»  با شکست دادن تمام حریفان خود به نشان با ارزش طلا دست یافتند.

همچنین«الیاس علی اکبری» و «مجسن هاده یی» هم به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

تیم ملی جودوی کارگران ایران در پایان پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران در کشور لتونی با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه از عنوان قهرمانی دوره پیش خود دفاع کرد.

گفتنی است تیم ها فردا استراحت می کنند و از پس فردا مسابقات تیمی آغاز خواهد شد.
 
همچنین تیم والیبال ساحلی ب ایران (ثابت لائی رباط کریم) از ساعت 11 صبح امروز مقابل تیمی از کشور میزبان قرار گرفت و در پایان در یک جدال نفس گیر موفق شد با حساب 2 بر 1 تیم میزبان را شکست دهد.
 
تیم الف ایران(چشمه چینو گلستان) از ساعت 12 برابر تیمی دیگر از کشور میزبان به میدان رفت و توانست در کمتر از نیم ساعت در مسابقه ای یک طرفه و با نتایج 21 بر 7 و 21 بر 9 در مجموع 2 بر 0 حریف خود را از پیش روی بردارد.

ادامه مسابقات در حال برگزاری است.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حميد فاروقي
۱۸:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
درود بر اين ورزشكاران غيور و با شجاعت . و همچنين به خدمت داداش مجتبي گل . همكلاسي عزيز بنده . ان شالله به بهتر از اينها دست پيدا كني مجتبي جان .