سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

شیراز میزبان مسابقات منطقه 8 بسكتبال کشور

رئیس هیات بسکتبال استان فارس از برگزاری رقابت های بسکتبال منطقه 8 بسكتبال کشور در تیرماه جاری به میزبانی شیراز برگزار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فریدون رئیسی رییس هیات بسكتبال استان فارس گفت: در مسابقات بسکتبال منطقه 8  بسكتبال کشور، ورزشکاران 4 استان فارس، خوزستان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در 4 رده سنی آقایان و 5 رده سنی بانوان با هم به رقابت می پردازند و تیم های برتر به دور بعدی راه خواهند یافت.

 
فریدون رئیسی ادامه داد: در مهر ماه سال جاری نناد نرویچ مدیر تیم های پایه در شیراز حضور پیدا خواهد کرد و ضمن برگزاری اردوی رده های پایه تیم ملی، کلاس دانش افزایی مربیان را برگزارمی کنیم.
 
رئیس هیات بسكتبال استان فارس تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقای جایگاه بسکتبال فارس به دنبال گرفتن میزبانی رقابت های 3 نفره قهرمانی آسیا هستیم.
 
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم تا فارس را به جایگاه اصلی خود برسانیم که در همین راستا از 19 خرداد مسابقات مینی بسکتبال نونهالان فارس به میزبانی نی ریز برگزار خواهد شد و سپس مسابقات رده های سنی نوجوانان و جوانان را در شهرستان فسا برگزار می کنیم.
 
رئیس هیات بسكتبال استان فارس افزود: هم اکنون رقابت های بسکتبال جام رمضان در اکثر شهرستان های استان در حال برگزاری است که رقابت های بسکتبال جام رمضان در شیراز با شرکت 13 تیم برگزار می شود که دور اول آن به اتمام رسیده است و از هر گروه دو تیم راهی مرحله بعدی شدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.