سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان:

برگزاری جشنواره ملی آیات در استان لرستان

احمدی از برگزاری جشنواره ملی آیات نیمه دوم امسال در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان لرستان، در افتتاحیه نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی لرستان، گفت: سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی قرآن و عترت استان لرستان در دهه پایانی ماه مبارک رمضان به مدت ۲۵ روز برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از پنج هزار عنوان کتاب متنوع در حوزه‌های علوم و معارف اسلامی، قرآن و عترت و حوزه‌های متنوع از جمله ادبیات و روانشناسی با تخفیف ویژه و مناسب ۴۰ درصد عرضه می‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ترویج علوم و معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی در اقشار مختلف با نگاه ویژه از جمله کودک و نوجوان است.

وی افزود: با توجه به اینکه دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان سال گذشته رتبه نخست کشوری را کسب کرد بنا است در سال ۹۶ گامی بلندتر از سال‌های گذشته برداریم.

احمدی گفت: در ابتدای امسال سومین نشست سراسری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کل کشور را در استان لرستان داشتیم و در ماه مبارک رمضان ۱۷ محفل قرآنی با حضور قاری بین المللی و جلسات تفسیر، تدبر و جز خوانی در سراسر استان لرستان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: پایان برنامه‌های ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت است و در نظر داریم در ابتدای نیمه دوم امسال جشنواره ملی آیات را با یکی از موضوعات هنری در استان لرستان برگزار کنیم که مقدمات کار فراهم شده است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی لرستان گفت: رویداد خوبی در سطح موسسات استان به عمل آمد به طوری که دو اتحادیه در ابتدای سال گذشته رسما ادغام و موسسات در زیر مجموع دو دستگاه حاکمیتی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.