سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نجات کارگر گرفتار شده در چاه

صبح امروزکارگری جوان حین حفاری چاه با ریزش آوار دیواره چاه در عمق ۶ متری زمین گرفتار شد کع با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سر آتش یار حسن عظیمیان سرپرست ایستگاه نهم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در این حادثه یک کارگر جوان حین حفاری چاه به دلیل نامشخصی یکباره با ریزش آوار دیواره چاه بر روی خود مواجه شد که این اتفاق سبب گرفتار شدن وی در عمق ۶ متری زمین گردید.
 
 
وی افزود: نجاتگران آتش نشانی شهر مشهد، پس از حضور در محل بصورت همزمان، ضمن ایمن سازی اطراف این چاه خشک بلافاصله عملیات آوار برداری از روی فرد مدفون در چاه را آغاز کردند.

سرپرست ایستگاه نهم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهدگفت: خوشبختانه عملیات نفس گیر نجات پس از دقایقی با موفقیت به پایان رسید و کارگر گرفتار که تا قسمت سر زیر خاک بود به سلامت توسط نجاتگران آتش نشانان مشهد از درون چاه به بیرون منتقل شد و با توجه به جراحت‌های که داشت تحویل تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ گردید تا به مراکز درمانی منتقل شود.
 

سر آتش یار حسن عظیمیان با تاکید بر اینکه بررسی در خصوص علت ریزش این چاه در جریان است، علت دقیق حادثه را منوط به نظر کارشناسان مربوطه دانست.

انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.