سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

‌برنامه‌های شب‌های قدر در آستان امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع)

ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به مناسبت شب‌های مبارک قدر و ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع)، صحن و بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) سیاه‌پوش شده و خادمان این آستان با نصب پرچم‌های مشکی فضای حرم را برای شب‌های قدر آماده کرده‌اند.
 
همچنین ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر شامل قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت دعاهای ویژه این شب‌ها در حرم مطهر امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان در نظر گرفته‌شده است.
 
در شب نوزدهم و مصادف با سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع)، سخنرانی توسط حجت‌الاسلام علوی، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، زیارت امام حسین (ع) در شب‌های قدر، دعای جوشن صغیر و قرآن به سر توسط ذاکرین اهل‌بیت (ع) به اجرا درآمد.
 
قرائت دعاهای معنوی جوشن کبیر و مجیر، سخنرانی مذهبی، زمزمه مناجات امیرالمؤمنین (ع) و مرثیه‌خوانی توسط مداحان از برنامه‌های شب قدر در بیست‌ویکمین روز از ماه مبارک رمضان است.
 
همچنین برای شب بیست‌و‌سوم و آخرین شب از شب‌های نورانی قدر، برنامه سخنرانی، قرائت دعای مجیر، زمزمه دعای معنوی ابوحمزه ثمالی و قرائت قرآن کریم در این آستان مقدس نظر گرفته شده است.
 
در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان مصادف با شب‌های قدر، مراسم‌ احیاء در گلزار شهدای مرکزی لار، حسینیه اعظم، مسجدالنبی (ص)، مسجد امام جعفر صادق (ع) و سایر مساجد و اماکن متبرکه سطح شهرستان لارستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.