سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تاكيد بر تداوم روند مناسب سازی اماكن عمومی و فضای شهری مازندران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: مناسب سازی اماكن عمومی و فضای شهری بايد بيش از گذشته و مجدانه تداوم يابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی نبيان در جلسه كميته مناسب سازی اماكن عمومی و فضای شهری استان كه با موضوع مناسب سازی فضای اداری برگزار شد، با اشاره به اين كه ارائه خدمات مطلوب به مردمی كه در همه صحنه های انقلاب حضوری شكوهمند دارند وظيفه همه مديران است، گفت: بايد با مناسب سازی فضاها و اماكن عمومی و دولتی به آحاد مردم انقلابی استان بويژه معلولان و جانبازان عزيز دفاع مقدس، خدمات مطلوب و مورد نياز ارائه شود.

وی با اشاره به اين كه استان مازندران در سال های 93 و 94 رتبه نخست كشور را در مناسب سازی اماكن عمومی و فضای شهری به خود اختصاص داد، افزود: اين روند بايد بيش از گذشته و مجدانه تداوم يابد و همواره فضای استان برای استفاده مردم عزيز مازندران بويژه معلولان، جانبازان، سالمندان و ... آماده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اقامت 42 ميليون نفر شب اقامت گردشگران در سال 95 در استان، گفت: با توجه به اين كه مازندارن به دليل گردشگر پذير بودن، خدمات ملی ارائه می دهد ضرورت مناسب سازی اماكن عمومی و فضاهای شهری بيش از ساير استان ها در آن احساس می شود.

نبيان با اشاره به اين كه مجموعه دستگاه های دولتی استان در موضوع مناسب سازی فضای اداری مورد ارزيابی قرار گرفتند و كاستی های احتمالی در اين راستا به آن ها اعلام و برطرف خواهد شد، گفت: خوشبختانه با ادبيات ايجاد شده در اين خصوص، بانك ها نيز برای انجام اين مهم اقدام نموده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، تاكيد كرد: دستگاه ها و نهادهايی كه معلولان، جانبازان و سالمندان مراجعات بيشتری به آن ها دارند بايد در مناسب سازی فضای اداری متبوع بيش از ديگر دستگاه ها تلاش كنند.

انتهای پیام/ع


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.