سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

تشدید اقدامات امنیتی و ترافیکی در دهه آخر ماه رمضان

مناسبت های خاص پایان ماه مبارک رمضان با تشدید اقدامات امنیتی و ترافیکی برای تأمین امنیت مردم و آرامش آحاد جامعه برگزار می‌شود.

سردار شجاع،فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت: مراسم شب‌های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر با تشدید اقدامات امنیتی و ترافیکی برای تأمین امنیت مردم و آرامش آحاد جامعه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این ایام تمام نیروهای انتظامی دراستان به‌طور صد درصد در آماده‌باش به سر می‌برند و برای امنیت بهتر این مراسم، مردم استان هرگونه مورد مشکوکی را مشاهده کردند به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و از ورود خودسرانه به موضوع خودداری کنند.
 
فرمانده انتظامی استان گفت: تمام‌مسیرهای برگزاری سه مناسبت پیش رو تعیین‌ و به مردم اطلاع‌رسانی شده است .
 
سردار شجاع ازمحدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در مرکز استان از ساعت 21 تا پایان مراسم خبر داد و افزود: در مسیرهای منتهی به مصلای المهدی (عج) توقف تمام وسایل نقلیه در اطراف ورودی‌های مصلی ممنوع است.
 
وی گفت: درمسیرهای مسجد امام جعفر صادق (ع) تردد و توقف وسایل نقلیه در میدان اول سجاد شهر ممنوع و محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به این میدان از فاصله 50 متری انجام خواهد شد.
 
 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی هیئت محبان الزهرا (س) از میدان شهدا به سمت خیابان منتظری و از منتظری 10 به سمت میدان شهدااست،افزود: خیابان شهید کوشه ای برای امنیت عزاداران مسدود خواهد شد.
 
سردار شجاع با اشاره به اجرای طرح ترافیکی در محدوده حسینیه جمـاران در ضلع جنوبی خیابان جماران گفت: رانندگان از توقف در ورودی و اطراف تمام مساجد، تکایا و هیئت‌های محل برگزاری مراسم عزاداری خودداری کنند.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.