سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

پرداخت تسهیلات رونق تولید در قائم شهر

کشاورزان قائم شهری تاکنون 18 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرزین فرهادی مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر گفت: تاکنون از 200 واحد کشاورزی در این شهرستان بیش از 60 واحد آن، 18 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با این میزان تسهیلات برای بیش از 200 نفر شغل ایجاد شده است افزود: پارسال چهار میلیاردتومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به کشاورزان قائم شهری پرداخت و برای 122 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به برف و یخبندان آذر پارسال گفت: هم اکنون 650 نفر از باغداران خسارت دیده شهرستان قائم شهر برای دریافت 277 میلیارد ریال تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده اند. همچنین پیش از این هم 37 میلیارد ریال کمک بلاعوض به باغداران خسارت دیده پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر تعداد دریافت کننده این میزان کمک بلاعوض را سه هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: هفت طرح کشاورزی در این شهرستان با هزینه 13 میلیارد و 418 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

فرزین فرهادی با اشاره به آماده بهره برداری بودن 2 طرح تجهیز و نوسازی با 31 هکتار و پنج طرح خط انتقال آب با 12 هزار متر در قائم شهر، تعداد خانوار بهره مند از این طرح ها را 308 خانوار اعلام کرد .

وی گفت: پارسال برای بهره برداری از طرح های کشاورزی ددر این شهرستان مبلغ 70 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی جذب شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.