سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فارس رتبه نخست ناوگان باری در کشور/کاهش سهمیه سوخت رانندگانی که ثبت نام نکردند

مديركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: سهمیه پایه سوخت رانندگانی که تا پايان مردادماه امسال در طرح ساماندهی ناوگان ثبت‌نام نکرده‌اند کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاه پور مديركل راهداری و حمل ‌و‌ نقل جاده‌ای فارس گفت: با اجرای طرح ساماندهی ناوگان باری گازوئیلی درون‌شهری کشور از اواخر پارسال، مالکان ناوگان باری سنگین درون‌شهری برای دریافت سهمیه گازوئیل خود باید در سایت وزارت کشور ثبت‌نام می‌کردند.
 
سیاهپور افزود: سهمیه پایه سوخت رانندگانی که در طرح ساماندهی ثبت‌نام نکرده‌اند کاهش می‌یابد.
 
وی ادامه داد: با توجه به مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر، آن دسته از ناوگان دیزلی دارای کارت هوشمند ناوگان که فعالیت بین‌شهری اسناد حمل نداشته و به عنوان ناوگان فعال در حمل ‌و نقل درون‌شهری در سایت مربوطه نیز ثبت‌نام نشده باشند فقط از سهمیه پایه عمومی کاهش‌یافته برخوردار خواهند بود و سهمیه پایه ناوگان فوق‌الذکر تا شهریورماه سال جاری ادامه دارد و درنهایت به اندازه یک پیمانه آفلاین تقلیل خواهد یافت.
 
سیاهپور بیان کرد: بنابر تصمیمات کارگروه تخصیص سوخت بر مبنای طرح پیمایش، مالکان خودروهای دیزلی فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در آدرس الکترونیکی www.utcms.ir در حوزه درون‌شهری اقدام و یا با دریافت کارت هوشمند ناوگان در حوزه برون‌شهری از طریق اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس اقدام کنند.
 
مديركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس تصریح کرد: در حال حاضر استان فارس در بخش فعالیت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کالا با در اختیار داشتن 36 هزار انواع ناوگان باری و بیش از 54 هزار و 500 راننده حرفه‌ای رتبه نخست کشور را دارد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.