سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد برخی از وزارتخانه ها مطلوب بوده است/لزوم ترمیم بخشی از کابینه یازدهم

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: ریشه اغلب مشکلات دولت ساختاری است و به مدیریت نامطلوب باز نمی‌گردد.

داریوش قنبری عضو حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملکرد کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: مشکلات ساختاری کشور را نباید در تحلیل عملکرد وزرای دولت نادیده گرفت، برای تحلیل درست عملکرد وزرا باید مشکلات مدیریتی را از مشکلات ساختاری تفکیک کنیم چرا که در برخی موارد مشکلات ساختاری را می‌توان با مدیریت صحیح برطرف کرد اما همیشه اینگونه نیست که مشکلات ساختاری با مدیریت مطلوب رفع شود.

عضو حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه در دولت یازدهم مشکلات مدیریتی چندانی نداشتیم چرا که رئیس جمهور در کابینه از افراد باتجربه استفاده کرده بود، متذکر شد: بنده منکر وجود برخی مشکلات در دولت نیستم اما معتقدم که این مشکلات بیشتر از آنکه به علت مدیریت نامطلوب مربوط باشد، به مشکلات ساختاری برمی‌‎گردد.

قنبری با بیان اینکه رئیس جمهور خود صلاحیت لازم برای ارزیابی مجموعه تحت مدیریت خود و نمره دادن به وزرایش را دارد، گفت: عملکرد برخی از وزارتخانه ها به حدی مطلوب بوده که هیچ کسی در آن شکی ندارد که در این باره می‌توان به وزارت امور خارجه اشاره کرد که با درایت لازم در این دوره توانست به خوبی مشکلات هسته‌ای را حل کند تا کشور از ذیل فصل هفت منشور ملل متحد خارج شود.

عضو حزب مردم‌سالاری با اشاره به عملکرد قابل تحسین وزارت بهداشت و درمان دولت یادآور شد: اجرای طرح تحول سلامت در طول تاریخ بهداشت و درمان کشور بی‌نظیر و استثنایی بود. 

وی با بیان اینکه علی‌رغم انتقادات زیادی که به تیم اقتصادی دولت می‌شود باید گفت که در این زمینه هم دولت اقدامات مطلوبی چون کاهش نرخ تورم و خروج از رکود را داشت، گفت: اگر برجام زودتر به نتیجه رسیده بود، آثار اقتصادی بیشتری را می‌توانست نشان دهد.

قنبری با تاکید بر اینکه کابینه در جاهایی که در مسیر شعارهای دولت و اهداف آن عمل نکرده باید ترمیم شود، خاطر نشان کرد: قطعا رئیس جمهور با توجه به ارزیابی وزرا کابینه دوم خود را تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.