سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

توزیع 7هزار وعده غذای گرم درلیالی قدر

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمان گفت: همزمان با فراسیدن احیاء لیالی قدر از محل نیات موقوفات این شهرستان 7 هزار وعده غدای گرم در بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمود یوسفی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح افطارالصائمین از محل عواید نیات موقوفات شهرستان کرمان ، مراسم توزیع افطاری در بین مؤمنان روزه‌دار در محل اماکن متبرکه و بخش عمده در محل مساجد اجرا می‌شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال نیز از محل اجرای نیات موقوفات منطبق بیش از 2 هزار وعده غذای گرم در بین روزه‌داران در امامزاده محمد (ع) کرمان ،موسسات خیریه ،نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد شهر کرمان توزیع شد.

یوسفی با اشاره به پخت وتوزیع 5 هزار وعده غذای گرم درمراسم احیاء لیالی قدر تصریح کرد: کلیه هزینه های این طرح از محل نیات موقوفات آقا عبدالعلی (طهماسب آباد)، آقا لطفعلی (بلوار جمهوری ) ،اقا کوچک و حاج آقا بزرگ جهت افطاری به روزه داران انجام می شود.

وی با اشاره به نیات موقوفه آقا عبدلعلی افزود: این موقوفه شامل رقبات مسکونی و تجاری واقع در شهرک‌های شهرداری و باهنر کرمان است که توسط واقف خیراندیش "آقا عبدالعلی" در حدود 150 سال پیش با نیات مختلف و عام‌المنفعه وقف شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: این موقوفه، دارای نیات مختلف است که برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام)، توزیع افطاری در ایام ماه مبارک رمضان و تهیه‌ گوشت قربانی و توزیع آن دربین نیازمندان و فقرا، بخشی از نیات این موقوفه‌ ارزشمند است.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.