سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آغاز به کار مجمع سلامت استان در مردادماه سال جاری

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز به کار مجمع سلامت استان در مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی الماسی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی مجمع ملی سلامت کشور در اسفندماه سال گذشته، گفت: در راستای نگرش اجتماعی وزارت بهداشت به مقوله سلامت، سال گذشته وزارت بهداشت، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری طی جلساتی پیشنهاد راه‌اندازی مجمع ملی سلامت را مطرح کردند.

 وی افزود: در این مجمع در کنار حضور همه دستگاه‌های مرتبط و موثر با بحث سلامت، حضور سمن‌ها و بخش‌های مردمی نیز بسیار پررنگ خواهد بود و نگرش اجتماعی در بحث سلامت در این مجمع به نحو موثری اعمال ‌می‌شود.
 
الماسی تصریح کرد: در جلسه مجمع ملی سلامت تمامی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت کشاورزی، کشور، بهداشت و نمایندگان سمن‌ها و سایر دستگاه‌ها حضور دارند و چنین مجمعی قادر خواهد بود با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تقویت بیش از پیش سلامت کشور موثر باشد.
 
وی تصریح کرد: با تشکیل مجمع ملی سلامت، وزیر بهداشت متعاقبا بخشنامه‌ای ابلاغ کردند که به موجب آن این مجمع باید در استان‌ها نیز تشکیل شود.
 
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: در همین راستا جلسات متعددی در معاونت اجتماعی دانشگاه جهت راه‌اندازی این مجمع برگزار و با تشکیل کمیته‌های مربوطه در این زمینه، مجمع سلامت استان کرمانشاه از مردادماه سال جاری کار خود را در استان آغاز خواهد کرد.
 
الماسی، استاندار کرمانشاه را رییس مجمع دانست و اظهار کرد: دبیر این مجمع نیز رییس دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و تمامی مدیران کل دستگاه‌های مربوطه در حوزه سلامت و نیز نمایندگان سمن‌ها و ائمه جماعات و تمامی دستگاه‌های مربوطه در جلسات آن حضور خواهند داشت.
 
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هدف این مجمع بکارگیری تمامی امکانات مادی، اجتماعی و فرهنگی استان در جهت مدیریت و تقویت مقوله سلامت استان است که امیدواریم با آغاز به کار آن، این مجمع در  تحقق اهداف خود موفق شود.
 
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.