سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حضور 4 هزار دانش آموز كرمانشاهی در طرح مدرسه قهرمان

در سال تحصیلی 96- 95مسابقه های ورزشی قهرمانی مدارس استان با مشاركت فعال 4000 دانش آموز دختر و پسر از سراسر استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلمان محمدی گفت: این دوره از مسابقات به صورت مدرسه قهرمان و كانون قهرمان در سه دوره تحصيلي و در دو مرحله در سطح استان برگزار شد.
 
وی افزود: این مسابقات در ١0 رشته ورزشی در بخش دختران و ١٣ رشته ورزشی در بخش پسران برگزار شد كه 1500 دانش آموز دختر و 2500 دانش آموز پسر از مدارس سراسر استان به ميزباني نواحي سه گانه و شهرستان هاي قصرشيرين و صحنه به رقابت پرداختند.
معاون تربيت و سلامت استان تصريح كرد: طرح مدرسه قهرمان در سال تحصیلی 96-95 با استقبال خوبي از سوي مدارس استان مواجه شد به طوري كه در اين طرح سراسری 45٠ تيم ورزشي با هدايت و همراهي 850 مربي و سرپرست حضور داشتند.
محمدي با بیان این که هر ساله مسابقات ورزشی دانش آموزی با هدف استعدادیابی و همچنین افزايش تحرک، شادابی و نشاط در دانش آموزان برگزار می شود، افزود: در حال حاضر دانش آموزان تیم های مدارس و كانون های قهرمان کلیه رشته ها ی ورزشی تحت نظر مربیان خود در اردوهاي انتخابي جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور كه در تابستان ٩٦ برگزار خواهد شد، مشغول به تمرين هستند.

 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.