سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

با پایان یافتن ثبت نام کلاس‌های ویژه فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، کارگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون با حضور پرشور و بانشاط کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،با پایان یافتن ثبت نام کلاس‌های ویژه فصل تابستان،کارگاه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی مراکز کانون با حضور پرشور و بانشاط کودکان و نوجوانان آغاز شد.

آشنایی با قرآن، قصه‌گویی، برگزاری اردو، نمایش و نقد فیلم، روخوانی و معرفی کتاب، بحث آزاد، نجوم، مهارت‌های خواندن، پرورش خلاقیت، تفکر و پژوهش از جمله فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری است که برای کودکان و نوجوانان 6 الی 16 سال برگزار می‌شود.

در بخش هنری کانون استان اصفهان نیز فعالیت‌هایی مانند نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، نمایش عروسکی و عکاسی انجام می‌گیرد؛ فعالیت‌های ادبی دیگر بخش برنامه‌های مراکز کانون در فصل تابستان است، فعالیت‌هایی همچون کارگاه شعر و داستان، طرح‌های ادبی، خلاقیت ادبی، آشنایی با متنو کهن، اجرای مسابقه و برگزاری شب شعر از جمله این فعالیت‌هاست.

گفتنی است سابقه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و هنری کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی تأسیس شده است به اواسط دهه چهل شمسی در سال 1344 باز می‌گردد و عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تأثیرگذار بوده است.

اداره کل کانون استان اصفهان نیز هم‌اکنون از طریق 60 مرکز ثابت، سیار روستایی و پستی با هدف کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را در تمامی ایام سال برگزار می‌کند که همواره مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خیلی خوب
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خیلی خوب
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خیلی خوب
تکواندو
۱۵:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۶
عالی