سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خدمات نمایندگی آستان قدس در کرمان

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر اهمیت هزینه کرد موقوفات آستان قدس رضوی درخود استان تاکید کرد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آیت الله جعفری در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری نمایندگی استان قدس رضوی در استان افزود: آستان قدس با همکاری خیران می تواند نقش موثری در بهبود وضعیت محرومان و نیازمندان جامعه ایفا کند .

در این دیدار سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت : طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ، آستان قدس رضوی متعلق به مشهد و حتی متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است و اخیرا در همه استانها دفتر نمایندگی استان قدس تشکیل شده است .

حسین صابری ، سیاستگذاری هماهنگی و نظارت بر فعالیتهای آستان قدس، هماهنگی دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی و مردمی ، تشویق و ترغیب خیران برای دریافت کمکهای آنها، سیاستگذاری در زمینه انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی و شناسایی محرومیتها و مشکلات و کمبودهای استان و تلاش در جهت رفع آنها را از جمله وظایف این شورا برشمرد .

وی با بیان اینکه از شهریور پارسال تاکنون آستان قدس رضوی بیش از دو هزار نفر از مناطق محروم استان را به زیارت امام رضا ع فرستاده است ،  از توزیع 1531بسته ارزاق عمومی تهیه شده در آستان قدس بین محرومان و نیازمندان استان درروزهای آینده خبر داد  .

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.