سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل ارتباط شش ولسوالی در دایکندی به بهره برداری سپرده شد

معصومه مرادی، والی دایکندی، رییسان بخش ملکی و نظامی، متنفذان، نماینده‌‎گان شورای ولایتی و نماینده‌گان جامعه مدنی طی مراسمی پلی را در این ولایت به بهره‌برداری سپردند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعتراض‌های زیاد شماری از باشنده‌گان ولایت دایکندی، پلی در این ولایت ساخته شده‌است که شش ولسوالی از طریق این پل با هم‌دیگر وصل می‌شود.

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید، این پل به ارزش ۹ ملیون افغانی در مدت ۸ ماه از طریق برنامۀ ملی راه‌سازی روستایی این وزارت در ولایت دایکندی ساخته شده‌است.

اکبر رستمی سخن‌گوی این وزارت می‌گوید این پل ۱۶ متر طول دارد و بالای دریایی کوچک هجدی در نیلی مرکز دایدکندی ساخته شده‌است.

سخن‌گوی وزارت احیا و انکشاف دهات با نشر این مطلب در صفحه فسبوکش گفته‌است که این پل به‌خاطر پاسخ‌دهی به حرکت‌های نمادین جامعۀ‌مدنی، با انجام کار با کیفیت و سریع از این وزارت ساخته شده‌است.

دایکندی از جمله ولایت‌های مرکزی و در عین حال عقب‌مانده‌است که شهروندان آن با مشکلات مختلف از جمله عدم سرک‌های معیاری دست پنجه نرم می‌کنند.

در سال‌های اخیر هرازگای شهروندان دایکندی در اعتراض به کم‌توجهی دولت دست به اعتراض‌هایی زده‌اند و خواهان توجه بیش‌تر به آن ولایت هستند.

 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.