سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

توقیف تریلی اسکانیا با21 هزار و 400 کیلوگرم نخ خارجی قاچاق

تریلی اسکانیا با21 هزار و 400 کیلوگرم نخ خارجی قاچاق در یزد توقیف شد.

سرهنگ محمودمیرحسینیمعاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی اسکانیا 21 هزار و 400 کیلوگرم نخ خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ میرحسینی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هنگام کنترل محمورهای ارتباطی یک دستگاه تریلی را که با محموله نخ از جنوب کشور عازم مازندران بود به ظن قاچاق متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی این مقدار نخ خارجی قاچاق را که فاقد مجوز گمرکی بود کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد ارزش این محموله کشف شده یک میلیارد و 100 میلیون ریال بیان کرد و افزود: این محموله نخ خارجی به صورت قاچاق بارگیری شده بود که در محورهای ارتباطی یزد کشف و تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شد.

میرحسینی در پایان بر مبارزه همه جانبه با ورود کالای خارجی قاچاق تاکید کرد و افزود: مبارزه با این معضل پنهان نیازمند همکاری همه دستگاه های مربوطه و مردم است.


انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.